Beklager, men den søgte CRAFTER Bus (SY_) 2.0 TDI 4motion 140 HK Longeron kan ikke findes databasen. For alle dine spørgsmål må du gerne henvende dig til os.
E-Mail: [email protected]
Mandag - Fredag: 08.00 - 20.00
<
1
2
3
4
5
>
>>
VARENUMMER: 8GP 003 594-121
- Spænding [V]: 12
- Nominel ydelse [W]: 5
- Lampe/pæretype: W5W
- Mængde: 1, 10
- Registreringstype: ECE-godkendt
- Beholdertype: Æske
- Sokkeltype glødepære: W2.1x9.5
- Skal monteres og afmonteres af fagfolk!
- Stand: Helt ny
Details
VARENUMMER: 95 83 37-91
- Monteringsside: venstre
- Farve: sort
- Sektion: underste del
- parret artikelnummer: 95 83 38-91
- Stand: Helt ny
Details
VARENUMMER: FT91222
- Monteringsside: foran til højre
- kofangerudformning: Styreprofil
- Sektion: ydre del
- parret artikelnummer: FT91221
- Stand: Helt ny
Details
VARENUMMER: 88071868702
- Monteringsside: venstre
- Stand: Helt ny
Details
VARENUMMER: 99551804102
- Monteringsside: højre
- Stand: Helt ny
Details
VARENUMMER: 99551804002
- Monteringsside: venstre
- Stand: Helt ny
Details
VARENUMMER: 5504-00-9565931P
- Monteringsside: foran til venstre
- Materiale: plastik
- Fra produktionsdato: 03.2017
- Stand: Helt ny
Details
VARENUMMER: 88071868802
- Monteringsside: højre
- Stand: Helt ny
Details
VARENUMMER: 95 83 38-91
- Monteringsside: højre
- Farve: sort
- Sektion: underste del
- parret artikelnummer: 95 83 37-91
- Stand: Helt ny
Details
VARENUMMER: 88071865502
- Monteringsside: højre
- Stand: Helt ny
Details
VARENUMMER: 95 83 37-80
- Monteringsside: venstre
- Udvendige/indvendige spejle: konveks
- parret artikelnummer: 95 83 38-80
- Stand: Helt ny
Details
VARENUMMER: 95 83 38-80
- Monteringsside: højre
- Udvendige/indvendige spejle: konveks
- parret artikelnummer: 95 83 37-80
- Stand: Helt ny
Details
Længdevange CRAFTER Bus (SY_)
Gunstige Priser
Stærkt reducerede priser på reservedele fra mange mærker
SIKKER FORSENDELSE
Ordrer med en værdi på 1900 kr., leverer vi gratis
Hurtig levering!
Din bestilling vil blive afsendt så snart så mulig efter modtagelse af betaling
Forsendelsesmetode