Beklager, men den søgte MASTER III Chassis (EV, HV, UV) 2.3 dCi 110 FWD (EV0R, EV0W, HV0R, HV0W, UV0R, UV0W) 110 HK Vinduesvisker gummi kan ikke findes databasen. For alle dine spørgsmål må du gerne henvende dig til os.
E-Mail: [email protected]
Mandag - Fredag: 08.00 - 20.00
<
1
2
3
4
5
>
>>
VARENUMMER: 3 397 004 587
- Monteringsside: foran, i passagerside, i førerside
- Længde [mm]: 650
- Viskerbladkonstruktion: Standard
- Produktserie: Twin
- Stand: Helt ny
Details
VARENUMMER: 39-0140
- Monteringsside: i førerside
- Monteringsside: i passagerside
- Monteringsside: foran
- Længde [mm]: 650
- Mængde: 2
- Viskerbladkonstruktion: Bøjleviskerblad uden spoiler
- Mængdeenhed: sæt
- Stand: Helt ny
Details
VARENUMMER: 35-260
- Monteringsside: i førerside, i passagerside
- Matchende adapter: D
- Specifikation: Std Hook
- Længde [mm]: 650
- Længde [tommer]: 26
- Viskerbladkonstruktion: Fladblad-viskerblad
- vægt [g]: 173
- Stand: Helt ny
Details
VARENUMMER: SKWIB-09440871
- Monteringsside: foran, i førerside, i passagerside
- Længde [mm]: 660
- Styling: med spoiler
- Mængde: 1
- Viskerbladkonstruktion: Rammeløs
- Antal adaptere: 11
- Type: multiconnection
- Stand: Helt ny
Details
VARENUMMER: AD26HY660
- Monteringsside: i førerside
- Monteringsside: i passagerside
- Længde [mm]: 660
- Længde [tommer]: 26
- Viskerbladkonstruktion: Hybridviskerblad
- Fastgørelsesmåde: Krog-fastgørelse
- Vægt [kg]: 0,142
- Stand: Helt ny
Details
VARENUMMER: DM-065
- Monteringsside: i passagerside, i førerside
- Matchende adapter: U-hook
- Længde [mm]: 650
- Længde [tommer]: 26
- Viskerbladkonstruktion: Bøjleviskerblad
- vægt [g]: 185
- Bruttovægt [kg]: 228
- alternativ artikel: -
- Stand: Helt ny
Details
VARENUMMER: QWP035
- Spænding [V]: 12
- Pumpetype: Monopumpe
- Antal stikkontakter: 2
- Stand: Helt ny
Details
VARENUMMER: 578580
- Monteringsside: foran, i førerside, i passagerside
- Længde [mm]: 650
- Længde [tommer]: 26
- Mængde: 1
- Viskerbladkonstruktion: Rammeløs
- Produktserie: HYDROCONNECT
- Venstre/højre-styret: til venstrestyrede biler
- Fastgørelsesmåde: Krog-fastgørelse
- Vægt [kg]: 0,21
- Stand: Helt ny
Details
VARENUMMER: 298W17249
- Monteringsside: foran, i førerside, i passagerside
- Længde [mm]: 660
- Styling: med spoiler
- Mængde: 1
- Viskerbladkonstruktion: Rammeløs
- Antal adaptere: 11
- Type: multiconnection
- Stand: Helt ny
Details
VARENUMMER: 574145
- Monteringsside: foran, i førerside, i passagerside
- Længde [mm]: 650
- Længde [tommer]: 26
- Mængde: 1
- Viskerbladkonstruktion: Standard
- Matchende adapter: A
- Venstre/højre-styret: til venstre-/højrestyring
- Slidindikator kontakt: med indbygget slid-advarselskontakt
- Vægt [kg]: 0,25
- Stand: Helt ny
Details
VARENUMMER: 2800011314280
- Monteringsside: i førerside, i passagerside
- Venstre/højre-styret: til venstrestyrede biler
- Matchende adapter: A
- Monteringsside: foran
- Længde [mm]: 650
- Længde [tommer]: 26
- Styling: med spoiler
- Viskerbladkonstruktion: Fladblad-viskerblad
- Produktserie: AQUACTRL2
- Mængdeenhed: stk.
- Som afbilledet
- Stand: Helt ny
Details
VARENUMMER: 39-0855
- Monteringsside: foran til højre
- Stand: Helt ny
Details
Viskergummi MASTER 3 (EV, HV, UV)
- MASTER III Chassis EV, HV, UV 2.3 dCi 125 FWD (EV0C, EV0D, EV0J, HV0C, HV0D, HV0H,... 125 HK 02.2010 - ...
- MASTER III Chassis EV, HV, UV 2.3 dCi 145 FWD (EV0E, EV0F, HV0E, HV0F, UV0E, UV0F,... 146 HK 02.2010 - ...
- MASTER III Chassis EV, HV, UV 2.3 dCi 170 FWD (EV0L, HV0L, UV0L) 170 HK 06.2016 - ...
- MASTER III Chassis EV, HV, UV 2.3 dCi 165 RWD (HV0P, HV0U, HV10, HV12, UV0P, UV0U,... 163 HK 07.2014 - ...
- MASTER III Chassis EV, HV, UV 2.3 dCi 165 FWD (EV0P, EV0U, EV11, EV12, HV0P, HV0U,... 163 HK 07.2014 - ...
- MASTER III Chassis EV, HV, UV 2.3 dCi 145 RWD (UV0F, UV0E, HV0E, HV0F, HV0T, HV10,... 146 HK 02.2010 - ...
Viskergummi RENAULT MASTER
Gunstige Priser
Stærkt reducerede priser på reservedele fra mange mærker
SIKKER FORSENDELSE
Ordrer med en værdi på 1900 kr., leverer vi gratis
Hurtig levering!
Din bestilling vil blive afsendt så snart så mulig efter modtagelse af betaling
Forsendelsesmetode